V prípade poruchy produktu zakúpeného v našom internetovom obchode je tu pre Vás naše reklamačné oddelenie.
a. Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 zákonom č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len "Tovar"), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady (ďalej len "Reklamácie").
b. "Predávajúci", resp. Obchodník je obchodná spoločnosť Mobilonline s.r.o., so sídlom M. Rázusa 13 Slovensko, IČO:44547722, DIČ: 2022734318, IČ DPH: SK 2022734318, Prevádzka: M. Rázusa 13, Telefón: +421 940 600 100,E-mail: info@mobilonline.sk
"Kupujúci" je strana, nadobúdajúca tovar od Predávajúceho za peniaze; (ďalej aj „spotrebiteľ“ v zmysle § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka).
c.Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že zmluva uzatvorená medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom sa bude spravovať v celom rozsahu ustanoveniami a právnym poriadkom Obchodníka, ktorým je právny poriadok Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva a ochrana spotrebiteľa, ktoré mu poskytujú také ustanovenia, od ktorých sa nemožno odchýliť dohodou podľa práva, ktoré by v prípade absencie voľby práva bolo na základe článku 6 ods. 1 nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 o rozhodnom práve pre zmluvné záväzky (Rím I) rozhodným.
1. Spoločnosť, resp. obchodník zodpovedá za vady tovaru 24 mesiacov od dodania veci spotrebiteľovi. V prípade používaných telefónov alebo tabletov je to zo zákona 12 mesiacov, prípadne inak - ak je súčasťou balenia telefónu iný ako náš záručný list, avšak nebude kratšia ako zákonom stanovená záruka pre používané telefóny.
2. Pri uplatnení práv zo zodpovednosti za vady je kupujúci povinný predložiť platný záručný list alebo doklad o kúpe. Kupujúci si uplatňuje záruku v servisnom stredisku, alebo u predajcu. V prípade závady, ktorá sa prejaví pred predajom (pri predvádzaní, skúšaní) alebo v prípade 3 rovnakých opakovaných závad alebo 4 rôznych závad uznaných servisom má zákazník právo na výmenu, ak boli dodržané hore uvedené záručné podmienky.
platí podľa obchodného zákonníka, 12 mesiacov.
Ak Váš tovar javí známky poruchy vzniknutej bez Vášho zavinenia alebo akýchkoľvek vyššie uvedených vplyvov, vyplňte nasledujúci reklamačný formulár, prípadne nás kontaktujte na telefónnom čísle +421 940 600 100 alebo na e-mailovej adrese info@mobilonline.sk
.sk.
Reklamácia musí byť podľa zákona vybavená do 30 kalendárnych dní od jej uplatnenia. V prípade, že závada nebude uznaná ako záručná, budeme Vás informovať o možnosti platenej opravy. V prípade, ak ste si vedomý toho, že na poruchu na Vašom telefóne sa záruka nevzťahuje, neváhajte nás aj tak kontaktovať, ponúkame Vám možnosť opravy za bezkonkurenčné ceny.
Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar.
Ak predávajúci zodpovedá za vadu predanej veci, kupujúci má voči nemu :
V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.